At give rabat er den nemmeste måde at konkurrere på, men man skal tænke sig godt om, før man går den vej.
Hver gang du giver rabat betyder det, at du skal sælge mange flere styk eller fakturere flere timer for at du kan tjene det samme – Samme dækningsbidrag.
Her er et skema, hvor du kan se, hvor meget mere du skal sælge, hvis du nedsætter prisen med xx % og din dækningsgrad forbliver den samme.
Dette skema viser hvor meget du behøver at sælge mindre, hvis du hæver prisen og beholder den samme dækningsgrad.
Afprøv gratis et regnskabsprogram
|
![]() |
Toke er iværksætteren bag regnskabsprogrammet Billy.
Han satte sig for at lave Danmarks nemmeste regnskabssystem. Han er så stolt af det, at han giver dig en 30 dages gratis prøveperiode - Der er ingen binding efter 30 dage. 20.000 virksomheder bruger allerede programmet. 2 minutter og du er i gang Billy er et online regnskabsprogram. Når du registrerer dig, får du en kort introduktion, og du er klar til at bruge programmet. Så nemt er det faktisk. Klik, indtast email og kom i gang |
Anbefaling godkendt af Startupsvar.dk
Den eneste holdbare konkurrencefordel er evnen til at lære hurtigere end konkurrenterne.
- Arie de Geus, The Living Company
![]() |
|
Sitemap |